maanantaina, kesäkuuta 22, 2009

Ihan tosi, olen minä oikeasti käsitöitäkin tehnyt, vaan kun on ollut paljon muutakin puuhaa: eilinen pyhäkoulu, lauantaina vieraita (äiti ja appivanhemmat), pitkät lenkit koirulin kanssa, ikkunanpesut, rikkaruohojen kitkeminen kaksin käsin (kylläpä niitä onkin sateiden jäljiltä...) Ja pianonsoitto, kun Virran Olan klassikot vievät kesäsydämen :D.
Mutta kyllä bamburuovikkopistely hissuksiinsa etenee:Ja kun ei ole paljoa uusia kässyjä näytettävänä, näytetään toooosi vanhaa sitten:
Ala-asteikäisenä tekemäni barbien villis on tämä. Muistan vielä, kun opettaja tarjoutui lainaamaan minulle käsityökirjaansa, jossa oli neulottavia nukenvaatteita. Teinkin siitä monta ohjetta, tämän, mm. - Hiveli pienen tytöntyllerön itsetuntoa se, kun opettaja osoitti luottamusta tarjoamalla kirjaansa lainaksi :D.

1 kommentti:

Ninnu kirjoitti...

Suloinen villis! Sinulla oli ihana ope :). Olisin minäkin ollut ylpeä tuollaisesta luottamuksenosoituksesta :).

Minulla on vanha nukke, jonka olen saanut alle kouluikäisenä. Hän on tällä hetkellä vailla vaatteita --olenkin ajatellut, että olisi kiva neuloa sille vaikka jokin pusero.