perjantaina, toukokuuta 06, 2011

Oli kiva kuulla, että tyhmä häirikkösivu ei enää aukene blogini päälle.

Mutta hei, tulevaisuuden varalle: Jos huomaat joskus jonkun ylimääräisen sivun tulevan odotusten vastaisesti blogini päälle, laittaisitko viestiä? Olisi kiva yrittää tehdä heti parannuksia, jos tulee jotain ongelmia. Joudun tätä pyytelemään, koska häirikkösivu ei minulle itselleni ole missään vaiheessa näkynyt. Tuntuu tylsältä ajatella, että joku terrorisoi "omaisuuttani", ja mie en tiiä mittää!
Tein nyt tuonne sivupalkkiin erillissivun aiemmin keräilemilleni hyötylinkeille. Jos siitä syntyy häiriötä, otan pois...

Erityisen aurinkoista äitienpäiväviikonloppua!

2 kommenttia:

Ritu kirjoitti...

Haa, mun piti ihan kattoo, kuka se A K on teidän vaalipiirissä :) No sehän oli vasta telkkarissakin jossain keskusteluohjelmassa. Mun äiti sanoi, et sen P A:n isoisä on ollu pappi, ja et jos ite P A ois ollu täällä ehdokkaana, mun äitee ois äänestänyt sitä sen isoisän takia :)Liekö asia niin, vai horiseeko mutsi. Mut mä äänestin uskollisesti P R:n puoluetta ja hukkaan män iän. Mut on tää tilanne nyt aika outo, saas nähä, millainen hallitus ja millä ehdoilla syntyy... Kiva seurata tuotakin politiikkaa. Iloista äitienpäiväviikonloppua sulle ja perheelles !

Maria kirjoitti...

Oikein hyvää äitienpäivää! Ihana kuva tuossa ylhäällä!