keskiviikkona, huhtikuuta 28, 2010

Olipas kuulkaas tänään hauska yllätys postilaatikossa! Ihmettelin, kuka minulle Alankomaista kirjeen on lähettänyt, ja kuoresta paljastuikin tämmöinen lähetys: Selityksen näet, kun klikkaat kuvan suuremmaksi: ovat kuulemma julkaisseet Cross Stitcherissä pistelyni kuvan, ja nyt sain siitä julkaisupalkkion! Hupaisaa sinänsä on, ettei minulla ole varmaa muistikuvaa, minkä työn olen lehteä varten kuvannut. Lähetin sen näet jo joskus vuodenvaihteen tienoilla...
Joka tapauksessa sain hienon valikoiman Madeiran silkkilankoja ja söpön, kukanmallisen lankaleikkurin, jonka voi pitää kaulassa killumassa. Ei hassumpaa, tämmöisiä ylläreitä saa kyllä tulla :D.

3 kommenttia:

Neili kirjoitti...

Tuommoiset yllätykswet ovat kivoja!
Hienot langat.

Lumiruusu kirjoitti...

Ihana yllätys!

Nyt kun tuli asia esille muistankin että Ruusunpunan kanssa ihailtiin Blackwork-ruusutyynyäsi !
Kiva kun jaksat lähettää pistely- kuviasi lehtiin tuntuu niin hienolta löytää (netti-)tutun työ
ulkolaisesta lehdestä!
-olen muuten alkanut aina nähdessäni jonkun
pyykkinarukuvan / pistelymallin ajatella että tuostakin Outi tykkäisi?! :D

Amalia kirjoitti...

Olipa heino yllätys. Onnea siitä. Minulle toi skräppäys ei onneksi ole avautunut ollenkaan :)